ФОРЧА БАРСА....ФОРЧА БАРСА...ФОРЧА

Хөлбөмбөгтэй холбоотой бүх архив энд

Postby Г.Баяраа » Mon Jun 18, 2007 9:20 pm

Õì.......... Ðåàë ò¿ð¿¿ë÷ëýý............ Íîâø ãýæ 8+)
Ãýõäýý ìàíàéõàí óëèðëûã íýð òºðòýé äóóñãàëàà. :-D
Ìàíàéõàí ýíý óëèðàëä ¿íýõýýð ãàéõàëòàé ñàéí òîãëîëîî
ãýòýë ãàíöõàí ãîîë áèäíýýñ öîìûã ìààíü áóëàà÷èõëàà
Çà ÿàõàâ áºìáºã Ẻðºíõèé ãýæ

Ýíý çóí õ¿÷ýý ñàéõàí çóçààòãààä äàðàà æèë çààâàë ò¿ð¿¿ëýýðýé ãýæ åðººå人 Forca Barca FORCA BRCA
Г.Баяраа
Il Romanista
Il Romanista

Postby orangeman » Tue Jun 19, 2007 1:29 am

Энэ улирал угаасаа жаахан азгүй одгүй байсан Гэхдээ яахав ганц жил цомоор цангаа л биз ирэх жил хэтрик хийнээ Форза Барса
orangeman
Culé
Culé

Postby orangeman » Tue Jun 19, 2007 1:35 am

Лапорта маань ямар ч байсан багтаа шинэчлэл хийнэ гэнэдээ.
Мөн тэрээр хэлэхдээ Этүү,Ронни 2 үлдэнэ гэж хэллээ
orangeman
Culé
Culé

Postby enkuna » Tue Jun 19, 2007 1:39 am

orangeman wrote:Энэ улирал угаасаа жаахан азгүй одгүй байсан Гэхдээ яахав ганц жил цомоор цангаа л биз ирэх жил хэтрик хийнээ Форза Барса

Tegej boln sh d ene ulirliin ur dun tanaihniig neleen hurzalj uguh bh
_________________________________________________________________________________
[font=Arial Black]Portugal, Ricardo Quaresma & Cristiano Ronaldo[/font]
enkuna

Postby Mr S » Tue Jun 19, 2007 11:16 am

orangeman wrote:Image
Лапорта маань ямар ч байсан багтаа шинэчлэл хийнэ гэнэдээ.
Мөн тэрээр хэлэхдээ Этүү,Ронни 2 үлдэнэ гэж хэллээ

яалт ч гүй шинэчлэлт хэрэгтэй нь харагдлаа............ ийм багаар хол явахгүй нь...........
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Tue Jun 19, 2007 11:18 am

гэмтэл бэртэлд бэлэн бх хэрэгтэй..........
ЭтоО Мэсси нар гэмтээд улирлын эхэнд тун хүнд бдалтай бсан........
тэдний орлох маш сайн нөөц тоглогч хэрэгтэй..........
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Tue Jun 19, 2007 11:19 am

Deco: “I prefer club prizes to individual ones”

This Monday in Madrid, Deco was named Iberoamerican sports personality of 2006 at the National Sports Awards. While expressing his appreciation for the award, he admitted he prefers team prizes.
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Tue Jun 19, 2007 11:21 am

Савиола явлаа.......... баяртай
түүний гэрээ 6 сарын 30-нд дуусгавар болох бөгөөд мань эр сүүлийн хэвлэлийн бага хуралд оролцлоо........ энэ хуралд багийн анд Пьюол, Жоркуйра, Сави, Кросас нар оролцжээ......

тэрээр............
“I’ve taken the decision to leave the club and start a new stage”. These were Saviola’s opening words at today’s press conference but he went on to say that he was satisfied at having done “a good job” and expressed his “enormous gratitude” to the fans.

The fans

He told reporters,” I’ve had many experiences here and made some great friends” and emphasised that the main thing was that, “I’ve had the support, the affection and the unconditional appreciation of the fans”.

No regrets

However, Saviola also admitted that his situation in the club had not always gone the way he would have liked: “There’s a bitter taste for not having things clear. The offer to renew was an invitation for me to go [but] I’m going without resentment and forgetting the bad things”.

Saviola also denied that he regretted staying for this final season in Barça: “I said in January when I was playing and I’ll say again now, when I haven’t been playing so much: I’ve always wanted to see out my contract here”.

His future

Asked about his immediate future, Saviola told us: “I still haven’t decided where I’ll play next season. I haven’t signed anything. I’ll take a decision this week or the following one. I was waiting for the end of the league”.

Saviola refused to rule out any possibility and insisted that he would not be letting the Barça fans down if he eventually joined Real Madrid: “I wouldn’t betray people if I did because I’m a professional. I wouldn’t do it out of resentment nor to hurt people, which is the last thing I would do”.
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Tue Jun 19, 2007 11:24 am

Ла Лиги дууссан тул манайхан Өмнөд Африкт маргааш нөхөрсөг тоглолт хийх гэнэ.......
өмнөд Африкийн аварга Mamelodi Sundowns FC багтай...........

Rijkaard has named 20 players for the match in South Africa: Valdés, Giuly, Xavi, Ezquerro, Iniesta, Jorquera, Puyol, Oleguer, Belletti, Eto’o, Motta, Ronaldinho, Deco, Gio, Thuram, Zambrotta, from the senior squad plus Olmo, Marc Crosas, Victor Vázquer and Dimas from Barça B. Those not included for the trip are Edmílson, Sylvinho and Gudjohnsen (injuries), and Messi, Saviola and Márquez (Copa America).
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby orangeman » Tue Jun 19, 2007 11:26 pm

Энэ улирал миний нүдээр
Хамгийн хамгийн...........
-Хамгийн BEST тоглолт үзүүлсэн нь Атлетиког талбайд нь 6-0 сон тоглолт
-Хамгийн сэтгэл хөдлөгсөн тоглолт мэдээж Ноу Камп.д болсон Эль Каласико
-Хамгийн муу тоглолт Ноу Кампдаа Улаануудад нухуулсан ...........(ичмээр болж байсан шүү)
-Хамгийн АЗгүй тоглолт Ноу Кампд болсон Дерби -
Хамгийн АЗтайг нь санадаггүйэ магадгүй Осусунатай хийсэн тоглолт ч байж магад Савиола гоолдож байсан санагдаж байхийн
-Хамгийн BEST гоол мэдээж МЭССИ МЭССИ МЭССИДОНА
orangeman
Culé
Culé

Postby Barcik » Wed Jun 20, 2007 9:22 am

Лапорта багийн одоогийн байдал, цаашдын бодлогынхоо тухай.

"We're going to apply the internal discipline code very seriously and behaviors that lack the required profesionality will not be tolerated.

We already decided the players who will leave and the ones who will stay next season.

We will try to make a better physical preparation with the proposals of the medical team.

All the levels of the club were pushed by the inertia of the self-complacence and some players went beyond the levels, so the club will take meassures on this aspect.

I promise that we'll take actions that affect the compromise of the players, although we all know that all of us are responsibles of the final results of this season."

About the break in the locker room.

"We all heard rumours, but the president of Barcelona must look at the evidences and the truths. When people of your trust tell you what is going on, that the dinamic of the team is worrying, it was too late and our policy was to trust in the tecnical staff to provoke a reaction in the group, and this is why I consider us responsibles too.

Trying to stop the serious internal problems, the club had an excess of confidence, trusting that talent would overcome all the situations, but I highlight that the final decisions that will be taken are independent of the result of the season.

Knowing the problem and recognizing the break in the locker room, I recommend self-criticism and I bet for fixing the internal problems.

The Board will offer all the support to the coach and the rest of the tecnical staff to execute all the posible sanctions in case of lack of discipline or lack of profesionality. We have the power and we won't hesitate to use it.

We didn't intervine before because we thought talent will make the difference, but we already felt the first signals of preocupation when we lost in Monaca, when we all were on clouds for all the UEFA awards for the best defender, best forward, best player,...

We thought we could fix it, but we didn't meassure well the consequences and we hope we learned from the mistakes, because we consider that this "machine" is prepared to give more success."

About the incident with Eto'o in his explosive speech against players and coach

"We talked to the coach and he assured us that the group would fix the problem."

About the continuity of Ronaldinho and Eto'o

"We can announce an important renovation that will include the signings from 4 to 6 new players.

I won't talk about who goes and who stays now, but I can assure that Samuel Eto'o, Ronaldinho and Frank Rijkaard will continue next season. We count on them and all three already told us that they're willing to continue in the team.

We are looking for a left back, a central back, one or two midfielders and one striker, aside the players from the B team, like Krkic and Dos Santos, that will promote to the first team.

The intention is to show a deep renovation, but Eto'o and Ronaldinho are not on sale, because we want them both for the future. We understand that, hearing their opinions, they want to stay and, besides, we want them to continue".

"Rijkaard will continue too, he's got the highest motivation, an absolute knowledge of the problems of this team and he identificates his own errors too. Besides, all the members of the Board want his continuity. He wants to continue, he's motivated and willing that the new season start.

"We consider that the tecnical secretary, the tecnical staff and the locker room are deeply disappointed with the results of this season and the decisions on the future look for adjusting to make everything work fine.

"After a season without important titles, we must do a deep renovation. The Copa failure and the end of La Liga have been very painful.

"We didn't knew to identificate the size of the problems, but this is a lesson for the future. It's a must to adjust the machine to achive titles again".

About his 7 Cups speech

"I already heard that song many times. We always have the illusion of winning everything and next year we'll have the illusion of winning everything too, because we can't start the season without these wishes".

About Txiki and the tecnical staff.

"We are very happy with his job in the last four years. The tecnical secretary always took the sport decisions.

In the youth system, we'll take the needed decisions. We confirm the permanence of Alexanko in his place and the firing of Quique Costas, the B team coach.

We also are on the nationalization of Giovani Dos Santos to promote the player to the first team."

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... cio_PK=803

--------------------------------------

Маш зєв зєв юм л хэлсэн байна. Ялангуяa Этoo, Роналдиньо, Райкаард 3 vлдэнэ гэдгийг сонсоход сайхан байна. Угаасаа манайх ч ганц хэдэн газраа сайжруулж чадвал, тийм ч дортчоогvй байгаа л даа. 2003 оных шиг шинэчлэл бол угаасаа хийхгvй.

Б багийн дасгалжуулагчийг халсан нь зєв. Боян, Дос Сантос 2-ыг дээшлvvлнэ гэж байна, дараа жилийг тэсэн ядан хvлээх нь дээ...
Rosell dimissio!!
Barcik
Culé
Culé

Postby Barcik » Wed Jun 20, 2007 9:26 am

Домогт Лvйс Энрикэ маань Б багийн тэхникал мэнэжэр болох нь. Гайхалтай!
Пэп+Лvчo :mrgreen: Сайхан ирээдvй л харагдаж байна.

http://www.sport.es/default.asp?idpubli ... 3&h=070619
Rosell dimissio!!
Barcik
Culé
Culé

Postby Mr S » Wed Jun 20, 2007 10:24 am

манай коуч-н асуудал эвгүйтээд бх шиг..........
цуу яриа шуугианаар бол Вэнгэр манай дараагийн коуч гэнэ үү.........
арай үгүй блгүй дээ.......

хэн ч билээ бас Капэлло Барсаг удирдаж чадна энэ тэр гэчихсэн бсан.............

Райкаард үлдсэн нь дээр дээ.........
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Wed Jun 20, 2007 10:32 am

манайхыг орхих тоглогчид......... гэхдээ ямар ч тохиолдолд Реал руу явахгүй гэнэ.......
Juliano Belletti, Sylvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santiago Ezquerro and Javier Saviola

дээр нь
Eidur Gudjohnsen, Rafa Márquez and Lilian Thuram энэ 3 бас явж болох аж.............

Дэку багийн удирдлагад хандаж шинэчлэл хэрэгтэй гэж мэдэгджээ.......
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby rednasca » Wed Jun 20, 2007 10:33 am

иргэн Ээс болон бусад "шуугиант" мэдээлэл тавьж буй залууст нөхөрсөгөөр зөвлөхөд элдэв шалдав, худлаа үнэн мэдээ энд тэндээс уншиж мэдрэлээ ядраагаад яах вэ? :mrgreen:
бид бүгд та бүхний хөдөлмөрийг үнэлж байвч тархи, толгойгоо жаахан амраавал зүгээр гэж бодном....:eek:
итгэл, найдвар хэзээ ч бөхөхгүй, мөхөхгүй...
rednasca
Спортын донтон

Postby Baterdene_mn » Wed Jun 20, 2007 10:51 am

Mr S wrote:манайхыг орхих тоглогчид......... гэхдээ ямар ч тохиолдолд Реал руу явахгүй гэнэ.......
Juliano Belletti, Sylvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santiago Ezquerro and Javier Saviola

дээр нь
Eidur Gudjohnsen, Rafa Márquez and Lilian Thuram энэ 3 бас явж болох аж.............

Хаха авчмаар хүн алга бөөн хог

Baterdene_mn
Мадридиста
Мадридиста

Postby Barcik » Wed Jun 20, 2007 10:57 am

Ямар нэгэн хvний амнаас гарсан ишлэл, баттай баримттай л биш бол тиймэрхvv цуурхалд хууртах шаардлага байхгvй. Вэнгэр манайд хэрэггvй. Крапэллo бол бvр ч утгагvй сонсогдож байна.

Бат-эрдэнэд гэж хэлхэд,... please do shut the f..k up!
Rosell dimissio!!
Barcik
Culé
Culé

Postby Бат-Оргил » Wed Jun 20, 2007 10:57 am

Baterdene_mn wrote:
Mr S wrote:манайхыг орхих тоглогчид......... гэхдээ ямар ч тохиолдолд Реал руу явахгүй гэнэ.......

дээр нь

Хаха авчмаар хүн алга бөөн хог

Чи өөрөө хог :-o
Бат-Оргил
Culé
Culé

Postby Baterdene_mn » Wed Jun 20, 2007 11:19 am

Barcik wrote:Бат-эрдэнэд гэж хэлхэд,... please do shut the f..k up!

[align=center]Image хэхэ хог гэдгийг шууд утгаар нь ойлгох хэрэггүй өөрсдийг нь хэлцэн юм шиг англиар доромжлоод сүртэй х..н..д вэ хаха [/align]
[align=center]
Gudjohnsen talks up Man United link
Former Chelsea striker Eidur Gudjohnsen has admitted he would be interested in a move to Manchester United.
Ronaldinho would welcome Henry at Barcelona
Ronaldinho has joined Samuel Eto'o in admitting he would love to see Arsenal captain Thierry Henry at Barcelona next season.
Eto'o adamant he is staying at Barcelona
Barcelona striker Samuel Eto'o on Tuesday rubbished reports that he will leave the Primera Liga club at the end of the season.[/align]
Last edited by Baterdene_mn on Wed Jun 20, 2007 11:24 am, edited 1 time in total.
Baterdene_mn
Мадридиста
Мадридиста

Postby Mr S » Wed Jun 20, 2007 11:19 am

хахаха гоё хэллээ..........

рэднаскад хандаж хэлэхэд манай багийн тухай янз бүрийн шуугиануудыг бичсийм.........
толгой тархи нэг их ядраад сүйд болоогүй ээ........ эрүүл мэндэд маань санаа тавьсан тнкс......
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Gooner » Wed Jun 20, 2007 1:45 pm

Barcik wrote:Ямар нэгэн хvний амнаас гарсан ишлэл, баттай баримттай л биш бол тиймэрхvv цуурхалд хууртах шаардлага байхгvй. Вэнгэр манайд хэрэггvй. Крапэллo бол бvр ч утгагvй сонсогдож байна.

Бат-эрдэнэд гэж хэлхэд,... please do shut the f..k up!

Вэнгэрт ч танай **н** баг хэрэггүй.
Гэхдээ чи бид нар нээх худлаа Вэнгэр хэрэггүй мэрэггүй гэж томроод яахав.
Яг яс юман дээрээ бол хамгийн хэрэгтэй хүн чинь ч байж мэднэ.
1. Танай тоглолтын ерөнхий арга барилтай ойролцоо тактиктай хүн.
2. Хамгийн гол нь танай залуусын акамеми юм шүү. Танай академи бол үнэхээр сайн залуустай. Тэгээд л болоо...
Gooner
#14 Thierry Henry
#14 Thierry Henry

Postby Barcik » Wed Jun 20, 2007 4:37 pm

ehehe... taiwan taiwan. Minii bichseniig dahiad har. Wenger hereggui l gesen bolhoos, Wenger mya, hog, manaihiig udirdaj chadahgui, hej bol heleegui shd. Wenger bol mundag, herwee arsenal dajgui transfer fund gargaad ugchihdug bol mundag bolgotson baih ni oilgomjtoi. Minii helehgeed baigaa ni, manaid hediin 'dajgui' sain manager baina. (2 la liga, 1 CL... muugui shu ain?) .. Gants taaruuhan uliral bolonguut l buun yum bolj, Wenger, Crapello ntr gej tsuurah ni utgagui l gejiin.

Ene ulirliig dangaar ni bish, suuliin heden jil manai bagiig burduulj bui ene humuus yamar ajil hiisniig harah heregtei. Mash amjilttai baigaa shd. Gaspart-iin uyed chini teghed yaj zowj bailaa daa, 38-r toirogt arai chamai 4t orj baihad buun bayar bolj baisan bol, odoo yajiin, awarga bolson bagaas hamaagui sain toglood, ijilhen onoogoor tentseed, jaahan az, hunger dutaad l 2t orchihloo. It's not the end of the world.

Tegeed ch Laporta uuruu todorhoi hellee shd, Ronnie, Eto'o, Rijkaard 3 urgeljluulne gedgee medegdsen, bid ch demjij baigaa gej.
Rosell dimissio!!
Barcik
Culé
Culé

Postby Mr S » Thu Jun 21, 2007 11:03 am

манай экс ахлагч Гуардиола БАРСА Б багийн дасгалжуулагч болсон билээ.......

мань эр анх 1985 онд БАРСАД Гимнастик Манрэса-с ирж бжээ.......... өсвөрийн багаас үндсэн баг хүртэл.......... 1991 онд анхны тоглолтоо хийж бсан..... 10 улирал тоглохдоо 472 тоглолт 10 гоол...... 4 Ла Лигийн аварга, Европын цом, Еюропын супер цом, Копа Дэл рэй нарыг тус тус 2 удаа гээд л олон олон цом авчирсан..........

тэрээр Барсаг орхиж Италид Брэшия, Рома багт тоглож бгаад Саудын Араб /2003-05 онд/ явсан билээ...... тэгээд Мэксикт очиж зодог тайлсан........ 2006 онд............

тэрээр Johan Cruyff and Louis Van Gaal frm Holland, Bobby Robson, Mallorquin coach Serra Ferrer зэрэг дасгалжуулагч нар БАРСАД бхад хамт ажиллаж бсан..........
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Thu Jun 21, 2007 11:07 am

Asian Tour Dates - 8 сарын 3-11-нд...

- August 5: FCB-Beijing Guoan, Beijing Fengtai Stadium, China
- August 7: FCB-Yokohama Marinos, Nissan Stadium, Japan
- August 10: FCB-Mission Hills Invitation XI, Hong Kong Stadium, Hong Kong (China)

Японы Маринос багтай сүүлийн 2 жилд 3 дахь удаагаа таарах юм бна........
Хонг Конгт болох тоглолтонд нутгийн Kitchee FC and Happy Valley FC багийн тоглогчид оролцох аж.......
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby kayo » Thu Jun 21, 2007 11:24 am

Бэйжингд болох тоглолтыг нь л узэхийг бодно доо,эндхийн хамгийн шилдэг багтай нь л тоглох юм байна
kayo
Барса фэн

PreviousNext

Return to Хөлбөмбөг