Moderator: Их спортын модууд
by Цоомоо » Mon Nov 19, 2012 8:36 am
by Цоомоо » Mon Nov 19, 2012 8:37 am
by hosko » Mon Nov 19, 2012 10:38 am
by Takanohana_Nowitzki » Mon Nov 19, 2012 11:43 am
hosko wrote:Феррари удаан байна л даа... Олигтой байрлалаар бараг гарсангүй юу даа энэ улирал... Алонсо тулдаа л подиум дээр гараад байх шиг байна...
Гэснээс миний шүтээн бол гайхалтай байжээ...
by Солонго » Mon Nov 19, 2012 7:15 pm
hosko wrote:Гэснээс миний шүтээн бол гайхалтай байжээ...
by hosko » Mon Nov 19, 2012 7:19 pm
by Солонго » Mon Nov 19, 2012 7:25 pm
hosko wrote:Уг нь хичээлдээ суусан бол... Одооны хүүхдүүд үү...
by Marco » Mon Nov 19, 2012 8:57 pm
by Оргил » Mon Nov 19, 2012 9:06 pm
by Адмирал » Mon Nov 19, 2012 9:09 pm
by Солонго » Mon Nov 19, 2012 9:13 pm
Marco wrote:Формула-1-ийн Америкийн гран при таван жил завсарласаны эцэст Техас мужийн Остин хотноо баригдсан “Circuit of the Americas” зам дээр амжилттай явагдлаа. Энэхүү зам нь америкийн түүхэн дэх дээд ангилалын хүлгүүдийг хүлээн авах зориулалтаар баригдсан анхны тойрог зам юм. Нийт 5,516 урттай тойрог зам нь Формула-1- ийн замын архитектор Херман Тилькегийн зургаар бүтсэн бөгөөд Хоккенхаймринг, Силверстоун болон Стамбулын уралдааны замуудын хэв шинжүүдийг агуулсaнаараа онцлогтой билээ.
Өөрийн карьерийн 100 дах уралдаанаа хийсэн Red Bull -ийн Себастьян Феттель 3 чөлөөт уралдаан болон байрлал тогтоох уралдаанд тэргүүлж, уралдааныг амжилттай эхлүүлсэн хэдий ч McLaren багийн Льюис Хэмилтонд ялалтаа алдсан юм. Уралдааны төгсгөлд тэрээр Хэмилтон болон дэлхийн аваргын гол өрсөлдөгч Фернандо Алонсо нарын хамт шагналын тавцанд гарсан. Энэ нь 2012 оны улиралд эдгээр гурван нисгэгч хамтдаа цом өргөсөн эхний тохиолдол болов. Ингэснээр Феттель болон Алонсо нарын онооны зөрүү 13 болж, Бразилийн гран прид дэлхийн аваргаа тодруулах боллоо.
Феттель – Хэмилтон
Феттель , Хэмилтон болон Марк Уэббер нараас байрлалаа хамгаалж, гараагаа амжилттай хийсэн бөгөөд гурван тойргийн дараа тэднээс 1 секунд гаруй хугацаанд холдож чадсан байв. Гэхдээ тэрээр Баасан гарагын чөлөөт уралдааных шиг илт давуу байдлыг олж чадаагүй. Марк Уэббер техникийн эвдрэлээс болж 17 дах тойрогт уралдааныг орхисон нь гараанаас амжилт олж хэдэн байрлал ахисан Фернандо Алонсод шагналын тавцанд гарах сайхан боломжыг нээж өгсөн юм. Харин Феттель болон Хэмилтон нарын тэмцэл уралдааны төгсгөл хүртэл үргэлжилсэн нь “Circuit of the Americas” тойрог зам дээр анх удаа хүрэлцэн ирсэн 120 000 гаруй үзэгчдийг уйдаахааргүй явдал болсон гэж дүгнэж болно. Хэмилтон Феттелийн араас удтал нэхсэний эцэст 42 дах тойрогт DRS буюу удирдлагт далавчын тусламжтайгаар гүйцэж уралдааныг хошуучилж эхэлсэн. Хэдийгээр Феттель , Хэмилтонийг тасралгүй мөшгисөн хэвээр байсан ч түүнээс байрлалаа эргүүлэн авах хэмжээнд хүртэл ойртож чадалгүй барианы шугамыг давсан билээ. Хэмилтон Феттелийг гүйцсэн явдалд Red Bull ийн багийн дарга Кристиан Хорнер болон Феттель нар HRT багийн Нараин Картикеянийг буруутган шүүмжилсэн. Учир нь Феттель цувааны төгсгөл хэсгийн уралдагч болох Нараин Картикеянийг тойрогдох үеэр цэнхэр тугийг үзүүлэх үед зам тавьж өгөөгүй удсан нь хугацаа алдаж Хэмилтонд хялбархан гүйцэгдэх боломжыг нээж өгсөн гэжээ. Харин энэтхэг нисгэгч бүх зүйлийг дүрмийн дагуу хийсэн хэмээн өөрийгөө өмгөөлсөн юм.
Фернандо Алонсо
Фернандо Алонсо байрлал тогтоох уралдаанд 9-р байр эзэлсэн. Харин түүний өрсөлдөгч Феттель тэргүүн шугамаас гараагаа хийх нь “улаануудын” толгойг гашилгах болсон. Lotus-ийн Роман Грожан хурдны хайрцагаа солисон тул таван байрлал ухрах торгууль хүлээсэнээр Алонсо нэг байрлал ахиж 8-р байрлалаас гараагаа хийхээр болсон. Хэдийгээр нэг байрлал ахисан нь ч энэ нь Ferrari багийханд хангалттай биш байлаа. Учир нь замын баруун, зүүн тал хоорондоо маш ялгаатай бөгөөд гарааны шугамын баруун тал илүү цэвэр юм. Зүүн тал бохир учир энэ талаас гараагаа хийх нисгэгчид гараанд байрлал ахих бус алдах аюултай байв. Ингээд байрлал тогтоох уралдааны дараа Ferrari –гийн тактикчид нэгэн шийдвэрт хүрсэн байна. Тэд байрлал тогтоох уралдаанд 6-р байр эзэлсэн Фелиппе Массаг золиослох шийдвэр гаргажээ. Массагийн машины хурдны хайрцаг хэвийн ажиллаж байсан боловч түүнийг зориуд солисоноор дүрмийн дагуу 5 байрлал ухрах торгууль хүлээлгэж 11-р байрлалаас гараагаа хийхээр болсон. Ингэснээр Алонсо дахин нэгэн байрлал ахиж, 7-р байраас буюу замын цэвэр талаас гараагаа хийх боломжтой болжээ. Энэ талаар Фелиппе Масса “ Мэдээж энэ нь надад таатай биш байсан боловч багийн төлөө хийх хэрэгтэй болсон. Ferrari –гийн хамгийн гол хүсч байгаа зүйл бол эцсийн мөчийг хүртэл Фернандог дэлхийн аварга болгохын төлөө зүтгүүлэх оролдлого юм. Тиймээс энэ багт хэрэгтэй тул би зөвшөөрсөн” гэж уралдааны дараа ярьжээ.
Феттель аварга болоогүй ч Red Bull баяраа тэмдэглэж байна
Энэхүү уралдааны дүнд Red Bull 2012 улирлын зохион бүтээгчдийн цомын эзэн болох нь тодорхой болсон. 19 уралдааны дараа “ улаан бухнууд” 440 оноо цуглуулж чадсанаар гол өрсөлдөгч Ferrari нь тэдний оноог гүйцэх боломжгүй болсон билээ. Ийнхүү Red Bull Формула -1 ийн түүхэнд гурван удаа дарааллан зохион бүтээгчдийн цомын эздээр тодорсон дөрөвдэх баг болж байна.
by Очир » Mon Nov 19, 2012 10:50 pm
Miss Lewis Hamilton wrote:Marco wrote:Формула-1-ийн Америкийн гран при таван жил завсарласаны эцэст Техас мужийн Остин хотноо баригдсан “Circuit of the Americas” зам дээр амжилттай явагдлаа. Энэхүү зам нь америкийн түүхэн дэх дээд ангилалын хүлгүүдийг хүлээн авах зориулалтаар баригдсан анхны тойрог зам юм. Нийт 5,516 урттай тойрог зам нь Формула-1- ийн замын архитектор Херман Тилькегийн зургаар бүтсэн бөгөөд Хоккенхаймринг, Силверстоун болон Стамбулын уралдааны замуудын хэв шинжүүдийг агуулсaнаараа онцлогтой билээ.
Өөрийн карьерийн 100 дах уралдаанаа хийсэн Red Bull -ийн Себастьян Феттель 3 чөлөөт уралдаан болон байрлал тогтоох уралдаанд тэргүүлж, уралдааныг амжилттай эхлүүлсэн хэдий ч McLaren багийн Льюис Хэмилтонд ялалтаа алдсан юм. Уралдааны төгсгөлд тэрээр Хэмилтон болон дэлхийн аваргын гол өрсөлдөгч Фернандо Алонсо нарын хамт шагналын тавцанд гарсан. Энэ нь 2012 оны улиралд эдгээр гурван нисгэгч хамтдаа цом өргөсөн эхний тохиолдол болов. Ингэснээр Феттель болон Алонсо нарын онооны зөрүү 13 болж, Бразилийн гран прид дэлхийн аваргаа тодруулах боллоо.
Феттель – Хэмилтон
Феттель , Хэмилтон болон Марк Уэббер нараас байрлалаа хамгаалж, гараагаа амжилттай хийсэн бөгөөд гурван тойргийн дараа тэднээс 1 секунд гаруй хугацаанд холдож чадсан байв. Гэхдээ тэрээр Баасан гарагын чөлөөт уралдааных шиг илт давуу байдлыг олж чадаагүй. Марк Уэббер техникийн эвдрэлээс болж 17 дах тойрогт уралдааныг орхисон нь гараанаас амжилт олж хэдэн байрлал ахисан Фернандо Алонсод шагналын тавцанд гарах сайхан боломжыг нээж өгсөн юм. Харин Феттель болон Хэмилтон нарын тэмцэл уралдааны төгсгөл хүртэл үргэлжилсэн нь “Circuit of the Americas” тойрог зам дээр анх удаа хүрэлцэн ирсэн 120 000 гаруй үзэгчдийг уйдаахааргүй явдал болсон гэж дүгнэж болно. Хэмилтон Феттелийн араас удтал нэхсэний эцэст 42 дах тойрогт DRS буюу удирдлагт далавчын тусламжтайгаар гүйцэж уралдааныг хошуучилж эхэлсэн. Хэдийгээр Феттель , Хэмилтонийг тасралгүй мөшгисөн хэвээр байсан ч түүнээс байрлалаа эргүүлэн авах хэмжээнд хүртэл ойртож чадалгүй барианы шугамыг давсан билээ. Хэмилтон Феттелийг гүйцсэн явдалд Red Bull ийн багийн дарга Кристиан Хорнер болон Феттель нар HRT багийн Нараин Картикеянийг буруутган шүүмжилсэн. Учир нь Феттель цувааны төгсгөл хэсгийн уралдагч болох Нараин Картикеянийг тойрогдох үеэр цэнхэр тугийг үзүүлэх үед зам тавьж өгөөгүй удсан нь хугацаа алдаж Хэмилтонд хялбархан гүйцэгдэх боломжыг нээж өгсөн гэжээ. Харин энэтхэг нисгэгч бүх зүйлийг дүрмийн дагуу хийсэн хэмээн өөрийгөө өмгөөлсөн юм.
Фернандо Алонсо
Фернандо Алонсо байрлал тогтоох уралдаанд 9-р байр эзэлсэн. Харин түүний өрсөлдөгч Феттель тэргүүн шугамаас гараагаа хийх нь “улаануудын” толгойг гашилгах болсон. Lotus-ийн Роман Грожан хурдны хайрцагаа солисон тул таван байрлал ухрах торгууль хүлээсэнээр Алонсо нэг байрлал ахиж 8-р байрлалаас гараагаа хийхээр болсон. Хэдийгээр нэг байрлал ахисан нь ч энэ нь Ferrari багийханд хангалттай биш байлаа. Учир нь замын баруун, зүүн тал хоорондоо маш ялгаатай бөгөөд гарааны шугамын баруун тал илүү цэвэр юм. Зүүн тал бохир учир энэ талаас гараагаа хийх нисгэгчид гараанд байрлал ахих бус алдах аюултай байв. Ингээд байрлал тогтоох уралдааны дараа Ferrari –гийн тактикчид нэгэн шийдвэрт хүрсэн байна. Тэд байрлал тогтоох уралдаанд 6-р байр эзэлсэн Фелиппе Массаг золиослох шийдвэр гаргажээ. Массагийн машины хурдны хайрцаг хэвийн ажиллаж байсан боловч түүнийг зориуд солисоноор дүрмийн дагуу 5 байрлал ухрах торгууль хүлээлгэж 11-р байрлалаас гараагаа хийхээр болсон. Ингэснээр Алонсо дахин нэгэн байрлал ахиж, 7-р байраас буюу замын цэвэр талаас гараагаа хийх боломжтой болжээ. Энэ талаар Фелиппе Масса “ Мэдээж энэ нь надад таатай биш байсан боловч багийн төлөө хийх хэрэгтэй болсон. Ferrari –гийн хамгийн гол хүсч байгаа зүйл бол эцсийн мөчийг хүртэл Фернандог дэлхийн аварга болгохын төлөө зүтгүүлэх оролдлого юм. Тиймээс энэ багт хэрэгтэй тул би зөвшөөрсөн” гэж уралдааны дараа ярьжээ.
Феттель аварга болоогүй ч Red Bull баяраа тэмдэглэж байна
Энэхүү уралдааны дүнд Red Bull 2012 улирлын зохион бүтээгчдийн цомын эзэн болох нь тодорхой болсон. 19 уралдааны дараа “ улаан бухнууд” 440 оноо цуглуулж чадсанаар гол өрсөлдөгч Ferrari нь тэдний оноог гүйцэх боломжгүй болсон билээ. Ийнхүү Red Bull Формула -1 ийн түүхэнд гурван удаа дарааллан зохион бүтээгчдийн цомын эздээр тодорсон дөрөвдэх баг болж байна.
сайхан бичжээ
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 4:42 pm
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 4:48 pm
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 4:58 pm
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 5:57 pm
by Эрхэмcfc » Sat Nov 24, 2012 6:41 pm
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 6:55 pm
Эрхэмcfc wrote:маргааш Кими түрүүлэх юм шиг санагдаад байхын...
by uundaa » Sat Nov 24, 2012 7:28 pm
by Солонго » Sat Nov 24, 2012 7:35 pm
by Baterdene_mn » Sun Nov 25, 2012 1:24 am
uundaa wrote:Алонзо түрүүлж, Феттель замаас гараад драма болоосой )
by Цэнгүүн » Sun Nov 25, 2012 6:44 pm
by Солонго » Sun Nov 25, 2012 6:57 pm