Форза Барса! -Season 2005/2006

Хөлбөмбөгтэй холбоотой бүх архив энд

Postby barca forever » Thu Apr 27, 2006 9:20 pm

visca el catalunya , visca el barca
barca forever
Blaugrana

Postby BB » Thu Apr 27, 2006 10:54 pm

amjilt husie barca.
bi ch bas barca-g muugui bag gej boddog.
Peace!
BB

Postby Rany_H » Fri Apr 28, 2006 6:43 am

Mr S wrote:Ларссон сая тоглосон ш дээ.................
Финалын тоглолтонд аягуй бол Мэсси эргэж ирэх бх............. яаая..............
мон Сави маань энэ Ла Лигийн тоглолтонд бараг талбайд гарах бх шуу............. сайхан сайхан.............. финалын тоглолт гэхэд формлог болчихно........... тэгээд Ганнэрсыг хожиж аварга болцгооно....................

Savi gej Xavi gej bicheed Havi gej duuddiin bish v odoo barag udahgvi irne gej bna lee Ene jil barag neeh togolsongvi shvv dee
Carefree,wherever we may be
We are the famous CFC
we don't give a f*k
Cos we are the famous CFC
Rany_H
Шинжээч

Postby El Payaso » Fri Apr 28, 2006 9:36 am

ter villareal vs arsenal deer neeh oilgomjgui gar naasan tei... argentiniin shigsheegiin huvtsas omschood barcagiin henry gezen jersey barichihaad kekeke... yun gar bsiin be?... barcagiin fanatuud gej talbaigaaar guih durtai uls bhiimaa... deer bas Figog balai avsan shuu...
Vamos Argentina!!!
El Payaso
Albiceleste & Los Che

Postby kayo » Fri Apr 28, 2006 6:02 pm

Harin hed heden tsusnii huurultei garuud bdag yom shig bgaanmaa,yer ni barsa-g goy toglolhoor teselgui usreed garaad irdeg baih, hehehe.Eto, roonie 2iig ch ih teverj avsandaa

deer buur nutsgen huuhen orj ireed goal oruuldag bol , bas l tasarhai.
kayo
Барса фэн

Postby El Payaso » Fri Apr 28, 2006 6:41 pm

ахахах тэр харин арай гамгүй... гэхдээ тэр барсагийн хаалганд цохидог биз дээ? хэн хаалгач байлаа азгүй гар үсрээд үсрээд амжидаггүй наасан...
Vamos Argentina!!!
El Payaso
Albiceleste & Los Che

Postby kayo » Fri Apr 28, 2006 7:17 pm

ter harin hen bsiin bol , nasaaraa onigoond orson bhdaa
kayo
Барса фэн

Postby Аагий » Fri Apr 28, 2006 7:42 pm

el payaso wrote:ахахах тэр харин арай гамгүй... гэхдээ тэр барсагийн хаалганд цохидог биз дээ? хэн хаалгач байлаа азгүй гар үсрээд үсрээд амжидаггүй наасан...

Тэр бодит байсан юм уу? Саак өшиглөж байна лээ шт ээ. Бас гайгүй хүүхэн байсан санаж байна. :mrgreen:
BOOM!!!
Аагий
Челси фен
Челси фен

Postby Mr S » Fri Apr 28, 2006 8:35 pm

Rany_H wrote:
Mr S wrote:Ларссон сая тоглосон ш дээ.................
Финалын тоглолтонд аягуй бол Мэсси эргэж ирэх бх............. яаая..............
мон Сави маань энэ Ла Лигийн тоглолтонд бараг талбайд гарах бх шуу............. сайхан сайхан.............. финалын тоглолт гэхэд формлог болчихно........... тэгээд Ганнэрсыг хожиж аварга болцгооно....................

Savi gej Xavi gej bicheed Havi gej duuddiin bish v odoo barag udahgvi irne gej bna lee Ene jil barag neeh togolsongvi shvv dee

Сави гэхээр чи ч гэсэн ойлгож л байна ш дэ.........
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Fri Apr 28, 2006 8:41 pm

ЭНЭ ГАЙХАЛТАЙ ТОГЛОЛТЫН ДАРАА МАНАЙХАН..............

Samuel Eto'o:

"I think Barça have learned from last year. We know we have to defend. We know that we need to maintain our lead."
"The dream is getting closer all the time. I hope it comes true."
"We suffered for the whole match, which was pretty difficult. But the suffering seems like nothing compared to the joy we will experience on May 17."
"We didn't care who we played in the final. We just wanted to get there as quickly as possible. We've made it to the final at last, and we'll meet Arsenal there, a great team."
"Now we have to keep calm. We know there is only one game to go, and that they have as good a chance as we do."

Andrés Iniesta:

"I really wanted to get into the final but first we have got Cadiz waiting, where we could win the league title."
"The team worked hard, we gave Milan no options. I'd give Barça 10 out of 10."
"We knew it would be a difficult game, but we tried to play the game our way, creating occasions, but most of all, making sure Milan didn't get any."
"When they say you've made it into the final it gives you goosebumps. Let's hope we can win. It will be an amazing final. A unique experience."

Ludovic Giuly:

"I hope I am lucky in the final too, and score again. And if I don't, that Eto'o does, or Deco or whoever. I hope we win the final. It would mean so much to us and our fans."
"Is Arsenal the ideal final? A final is a final. The best prepared team at the time gets to the final."
"Milan is Milan. They have experienced and quality players. It wasn't at all easy to beat them."
"My town is near to Paris and my whole family will be at the stadium to watch the game."

Edmílson:

"We met our target, which was to get to Paris."
"We're going one step at a time. There is one game left against Arsenal, and we are able to win it, although it'll be difficult. But now we need to turn the page because we've got a game coming up against Cadiz and we have to win the League."

Rafa Márquez:

"No Mexican has ever made it to the final, and now I have the chance to be the first. We have 90 minutes to enjoy the moment."
"Arsenal are a great team, so it won't be at all easy."
"I didn't condition the way I played to avoid a third yellow card, although I didn't commit many fouls."
"I am very satisfied with the way we played. It was a very tough game."
"I ask the fans to keep supporting us. I hope they will come to Paris with us."

Henrik Larsson:

"I am really happy because we did a good job. It was a difficult game but the team played well."
"I have every confidence in my team and now we've made it into the Champions League final."

Víctor Valdés:
"I'm really excited. From the very first moment the fans were great and they all deserve this."
"I did not have much to do in my specific role as a goalkeeper. We knew we had to control the pace of the game. The defence played well, and that's why I didn't have much work."
"Whenever something good happens to me in football, I remember my grandfather, who is unable to see all things that are happening."

Gio Van Bronckhorst:

"Playing in a final is like a dream come true, especially against Arsenal, because that's my old team. It will be an amazing final."
"You have to work hard for success and the team has worked very hard. We got our reward in the end."
"They changed position a lot, and the first ten minutes were especially difficult for us. I put myself in the middle of the field, and the second half went better than early on."
"Now I want to enjoy the moment with my family and friends."

Carles Puyol:

"The most important thing is that Barça are in the final. We had to work hard to get here and if you work hard, you get your reward."
"We have to make the most of this moment, but we have another important game on Saturday. The League is important too and we need the next three points."
"The work that goes into this team is very important and it is thanks to that that we are where we are now."
"You make history by winning things and although we are in the final, we haven't won it yet."
"I think Villarreal deserved more. I am really sorry that they got knocked out."

Juliano Belletti:

"It was an intense match, in both halves. The second half was especially tough. But we worked hard in defence and suffered a lot because Milan have some good players up front. We suffered, but we managed to keep a clean sheet."
"We should always make the most of the things that happen during our professional careers as sportsmen."

Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Fri Apr 28, 2006 8:44 pm

ПАРИСТ ТОРГУУЛИЙН БОЛЖ ТОГЛОХГУЙ ХУН БАЙХГУЙ БНА................ БУГД ТОГЛОХ Puyol, Márquez and Van Bommel НАР ШАРТАЙ.............

http://www.metacafe.com/watch/87520/ronaldinho_movie/
ЭНД РОННИ-Н ГОЁ БИЧЛЭГ БНА.............
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Fri Apr 28, 2006 8:49 pm

МАНАЙ БОСС "The final is a prize for the work of the team and of the Club"

Миланы тоглолт хунд байсан ч финалд шалгарсандаа баяртай байна гээд....... зорилгодоо хурэхэд ойрхон......... одоо аваргалах хэрэгтэй гэжээ............

Инэста-н туххайд тэрээр шилдэг тоглогч болно гээд тоглолтоос тоглолтонд тэрээр сайжирч бна гэжээ...........

Шэва-н гоолын тухайд шуугч шийдвэрээ гаргасан гэв............

Финалын тоглолтын тухайд "In a final you never know. Arsenal deserve to be there because they've done a great job. They'll be very dangerous opponents".

Харин манай еронхийлогч Ла Порта "It'll be a great final" гэжээ............ тэрээр мон багаа финалд хургэсэн багийн тоглогч болон дасгалжуулагчажилтнууддаа удирлагын зугээс талархаж байгаагаа мэдэгджээ.....
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby kayo » Fri Apr 28, 2006 9:29 pm

S-iin bichsenuudiig unshaad uuriin medelgui uuruu oroltsoh gej bgaa yomshig dogdoldog bnshdee.

Ene ch uneheer GREAT FINAL baih bolno.
kayo
Барса фэн

Postby Nobun@g@ » Fri Apr 28, 2006 9:41 pm

Манайхыг жvжиглэн барин байж хожчихоод аварга болохгвй бол хэрэг алга л байна
Nobun@g@
Миланиста
Миланиста

Postby Barcik » Sat Apr 29, 2006 9:05 am

Messi saya Argentina-aas butsaj irsen gene lee. Final-d zamendaj magadgui l yum. Paris-t Giuly-g nutgiinhnii ni umnu garaand gargaj magadgui, oird gaigui toglood baigaam chini... Xavi ch gesen bas l zamendah baih doo.. Iniesta tasarhai togloj baigaam chini... Iniesta vs Fabregas gesen huuchin Barca youth, spain under-21 -iin teammate-uudiin battle bolno doo...
Rosell dimissio!!
Barcik
Culé
Culé

Postby Nobun@g@ » Sun Apr 30, 2006 2:09 am

Nobun@g@
Миланиста
Миланиста

Postby kayo » Sun Apr 30, 2006 9:58 am

Manaihnii sain medeenuud tsuvarsaar...

Mainaihan Cadiz-iig 1-0 hojijjee.ene togloltiin tsoriin gants goaliig Ronnie 9deh minutand oruuljee.Odoo avarga bolohod 2hon onoo l dutuu baina.

Mun ene togloltond 12saraas hoish berteltei togloogui baisan Xavi sub-daj orj irsen baina.

Messi Argentina-s irgej irsen buguud ,gantsaarchilsan beltgeldee garsan aj. CL-iin finald Arsenaltai togloh, hojih bol minii neg tom muruudul gejee.
kayo
Барса фэн

Postby Breathe! » Sun Apr 30, 2006 11:29 am

el payaso wrote:ter villareal vs arsenal deer neeh oilgomjgui gar naasan tei... argentiniin shigsheegiin huvtsas omschood barcagiin henry gezen jersey barichihaad kekeke... yun gar bsiin be?... barcagiin fanatuud gej talbaigaaar guih durtai uls bhiimaa... deer bas Figog balai avsan shuu...

Харин Аргентиын Жерситэй гар гүйгээд гараад ирэхээр нь чамайг л гэж бодсоншд...... Рикелмэ-г очоод тэврэх болов уу гэсэн Анри рүү гүйхээр нь л биш гэж мэдсэн.. .. :mrgreen: :mrgreen:
Red Devil since 2003
Breathe!
United fan

Postby Цоомоо » Mon May 01, 2006 2:11 pm

За манайхан Кадикыг 1:0-ээр хожлоо. Уг нь Севилльятай тоглоцон бол талбай дээрээ аварга авах байлаа, энэ тоглолтоор. Дараагийн тоглолт Сельтатай айлын талбай дээр юм байна лээ, энэ 3 дахьд...
За тэгээд Кадизтай хийсэн тоглолтын 2-р уеийг узсэн. Хумуус Шави, Шави гэж орилолдоод л. Райкаард 2-р уе эхлэнгуут Шавиг халаалт хийлгэж эхэлсийн. Шавиг гарсан чинь Ноу Камп даяараа беен баяр, суртэй угтаж байна лээ. Арга ч угуй байх, би ч гэсэн их баярлаж байлаа...
Энэ тоглолтонд емнех тоглолтуудаас хагас хамгаалалтын хувьд еер хослол гаргасан. Мотта-Ван Боммель-Деку 3-ыг...Мен Жиог амраасан. Ерєнхийдєє бурэлдэхуун иймэрхуу байлаа. Беллеттигийн сайхан кроссоор Ронни гоё цохисон байна лээ...Харин ЭтоО суулд пеналти алдаад. Пичичи авахуулчих гээд л пеналти эд нар цохиулаад байдаг, хийдгуй ээ...ЭтоО суул руугээ жоохон ядраад бйана уу даа, ноднин бас тэгээд суулдээ гоол бага хийгээд Форланд дайруулж байсан...Энэ жил гэхдээ пичичигээ авчих байх оо...ИСПН-ий коментатор нэг юм хэлэх шиг болсон. Ла Лиг, Аваргуудын лигт 2ууланд нь Барса туруулвэл 24 саяыг яана яана ч гэнэ уу..Арай л тоглогч бурт 1 саяыг егех юм биш байгаа даа, гэхдээ би Инглишгуй болохоороо ойлгоогуй л дээ, буруу ойлгосон байх.Гэхдээ л нэг тиймэрхуу юм хэлэх шиг болсон...
Цоомоо
Ангаахай

Postby mick » Mon May 01, 2006 4:20 pm

Arsenal captain Thierry Henry has reportedly purchased a house in Barcelona.
Keep the blue flag flying high
mick
Челси фен
Челси фен

Postby Mr S » Thu May 04, 2006 8:52 am

Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Thu May 04, 2006 8:53 am

Манайхан 3 дахьд С
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Thu May 04, 2006 8:58 am

БА
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Thu May 04, 2006 8:59 am

Мэсси БА
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

Postby Mr S » Thu May 04, 2006 9:03 am

кадиз-г нутагтаа 1-0-р сайхан хожил авлаа................... энэ тоглолтонд сави тоглосон бна.............. 5 сар гэмтэлтэй байсан мань эр эргэж ирлээ.......... *онни-н эхний уе дэх гоолын ачаар манайхан хожсон........... *тоо 2-р уед пэналти алдсан ч тэрээр дараагийн тоглолтонд гоолдоно оо...................
Barca Dynasty
Mr S
Трансфер мангас

PreviousNext

Return to Хөлбөмбөг