Moderator: Их спортын модууд
by Эрдэ » Mon Mar 15, 2010 8:33 pm
by Бээгий » Mon Mar 15, 2010 8:42 pm
by Цэнгүүн » Mon Mar 15, 2010 10:00 pm
Бээгий wrote:сонин болжээ.тэгээд том банктай гархиймуу??
by Эрдэ » Wed Mar 17, 2010 2:58 pm
by Funky » Wed Mar 17, 2010 8:17 pm
by .boldoo. » Wed Mar 17, 2010 9:42 pm
by Mish » Wed Mar 17, 2010 9:53 pm
by Бээгий » Sat Mar 20, 2010 11:01 pm
erde wrote:2010 оны дүрмийн өөрчлөлт-2009/2010 урдаас харьцуулсан байдал
Урдаас нь харахад 2010 оны машин нь 2009 оны машинаас нэлээн өөр болсон.
Урд дугуй нарийссан (1) мөн дүрэм өөрчлөгдөж түлш нэмэхгүй уралдана. Түлшний сав томорсон учир үүнд тааруулж арын хэсгийг өргөсгөсөн.(2) Урд дугуй нарийссан болохоор их бие, дугуй хоорондын зай ихсэж үүнд чухал аэродинамик элементүүд нэмэх зай гарсан байна. Тэгэхээр сонирхолтой аэро элемэнтүүд тавигдахыг хүлээж сууя даа.
Зарим нэг мэргэжлийн үгийг нь ойлгохгүй байсан болохоор боломжоороо бичсэн болно.
2010 оны дүрмийн өөрчлөлт-2009/2010 дээрээс харьцуулсан байдал
Юүн сонин болцийн энэ одоо.
2010 оны машиныг дээрээс харахад нэлээн өөрчлөгдсөн. Түлшний сав урт өргөн болсон. (4) Тиймээс дугуйн суурийг (wheelbase) 15 см урт болгосон(6)мөн багуудад жолоочийн суудлыг (3) бага зэрэг урагшаа болгох сонголт байгаа бөгөөд богино хроп (3) хийж болох юм байна.
Урд талд (2) дугуй нарийссан болохоор машины жингийн хувиарлалт болон зарим нэг характеристикийг өөрчлөх болно.
2010 оны дүрмийн өөрчлөлт-2009/2010 хажуу талаас харьцуулсан байдал
Түлшний сав бараг 2 дахин томорч багадаа л 235 литрийн багтаамжтай болсон. Дагаад машины жин 605-аас 620 болсон. Өөр нэг өөрчлөлт нь дугуйны калпакыг хориглосон явдал юм.